مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/05/30 - 08:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 116
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

شانزدهمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

در شانزدهمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، ضمن مروری بر رضایت سنجی پیامکی از کارکنان مجتمع، انتقادات و پیشنهاداتی که در این پیامک ها مطرح شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، شانزدهمین جلسه هیئت رئیسه، دوشنبه 29 مرداد 1403 در سالن شورای ریاست مجتمع برگزار شد.
در این جلسه، دکتر اینانلو رئیس مجتمع، با اشاره به مطالبات پرستاران و تعرفه آنها گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران در حد امکان تلاش کرده تا رضایت پرستاران را جلب کند.
وی بر لزوم توجه بیشتر به فضای سبز و کاشت درختان در محوطه های خالی مجتمع تاکید کرد و گفت: یکی از سیاست های مجتمع گسترش فضای سبز میباشد و این روند باید ادامه داشته باشد.
مهمترین مطالبات کارکنان مجتمع در نظرسنجی پیامکی سال گذشته
در ادامه، علی قلی نژاد مسئول واحد حقوق گیرنده خدمت با ارائه گزارشی از نظرسنجی پیامکی از کارکنان مجتمع گفت: درخواست این نظرسنجی به صورت پیامک از معاونت درمان دانشگاه به کارکنان ارسال و پس از پاسخ دهی به معاونت بازگردانده می شود و در مرحله بعدی مورد تحلیل قرار می گیرد.
قلی نژاد بیشترین رضایتمندی کارکنان را مربوط به اطلاع رسانی ها و ارزشیابی دوره های سالانه دانست و در ادامه به بیان فهرستی از نظرات و پیشنهادات کارکنان با تاکید بر توجه بیشتر به خدمات رفاهی و رفع تبعیض ها پرداخت.
رسیدگی و توجه بیشتر به وضعیت فضای سبزو آبیاری درختان، مرمت کاشی های مسجد، ایجاد واحد اطلاعات در بیمارستان، ایجاد آبخوری های مجهز، خرید ویلچرهای سالم و نصب دوربین در تمامی ورودی ها و خروجی های بخش ها از دیگر مطالبات کارکنان در نظرسنجی پیامکی بود.
انتخاب و گزینش سرپرستاران مجتمع در قالب کار تیمی
در بخشی دیگر از این جلسه، دکتر محمد طاهر معاون درمان مجتمع با اشاره به یکی دیگر از مطالبات کارکنان در خصوص اعتراض به جریمه تردد در ایام کرونا گفت: تمامی کارکنان بیمارستان که با این مشکل مواجه هستند، می توانند با دریافت نامه ای از بیمارستان به همراه مدارک خود به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و این مساله را حل کنند.
وی نحوه انتخاب سرپرستاران مجتمع را به صورت کاملا مشورتی دانست و گفت: انتخاب سرپرستاران موضوعی شخصی نیست بلکه یک مجموعه و تیم کامل از رئیس تا مترون مجتمع در این خصوص نظر می دهند.
کسورات مجتمع و لزوم همکاری پزشکان در جهت کاهش آن
وی با اشاره به رقم 8.2 درصدی کسورات مجتمع گفت: این کسورات علل مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها عدم ثبت ساعت آغاز و پایان عمل جراحی است.
دکتر طاهر ادامه داد: قرار بر این است تا کسورات مجتمع به تفکیک هر بخش به رئیس آن ارائه شود تا پزشکان و اساتید هر بخش در جریان علت این کسورات قرار بگیرند و در جهت رفع آن بکوشند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تاکید بر اهمیت تسهیل و کاهش زمان فرآیند ترخیص گفت: روند و زمان فرآیند ترخیص در حوزه های مختلف نباید بیش از اندازه طولانی شود.
جایگزینی پرونده الکترونیک به جای پرونده کاغذی در درمانگاهها
معاون درمان مجتمع، ضمن ابراز رضایت از همکاری پزشکان و اساتید در ثبت پرونده الکترونیک بیماران در درمانگاهها گفت: از 22 مرداد امسال، قرار بر این شد تا هر بیمار جدیدی که وارد درمانگاه می شود، پرونده کاغذی نداشته باشد و اجرای این امر نتایج مثبتی دارد که یکی از آنها سهولت انجام طرح های پژوهشی توسط اساتید است.
وی با بیان این که تاکنون در 8 درمانگاه مجتمع، 100 درصد از پرونده های بیماران الکترونیک شده است، گفت: بایستی با شرکت بایوآرک هماهنگی های لازم انجام شود تا در خصوص آموزش مستقیم به اساتید و پزشکان برای ثبت پرونده الکترونیک اقدامات لازم انجام شود.
دکتر طاهر ادامه داد: دستیاران جراحی و داخلی نیز با آموزش های لازم می توانند خلاصه پرونده الکترونیک و شرح عمل الکترونیک را در برنامه HIS وارد کنند.
بحث و تبادل نظر در مورد فضایابی مناسب برای واحد تغذیه بالینی و همچنین بایگانی مدارک پزشکی از موضوعات دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.
توضیح این که دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمد طاهر معاون درمان، دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی، دکتر مرتضی دارایی معاون امور فرهنگی، دکتر روح اله میری رئیس بیمارستان انستیتو کانسر، دکتر امیر نداف مدیر امور آموزشی و دانشجویی، دکتر رضا ارشادی رئیس بیمارستان حضرت مهدی (عج)، دکتر محسن احمدی تفتی مدیر نظارت بر درمان، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری مجتمع، رامین محبی سرپرست واحد فناوری اطلاعات، مهندس سیدرضا رسولی سرپرست دفتر فنی، مهندس احد اکرمی مدیر خدمات پشتیبانی، مهین یوسفی سرپرست واحد اعتباربخشی و بهبود کیفیت، علی قلی نژاد مسئول واحد حقوق گیرنده خدمت، مهندس شهره بیات سرپرست روابط عمومی و امیر رجبی رئیس دفتر ریاست در این جلسه حضور داشتند.

 
 
 
 
  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 274552
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید