مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/06/21 - 13:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 176
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه شهریورماه شورای فرهنگی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

در جلسه شورای فرهنگی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این مرکز بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، جلسه شورای فرهنگی مجتمع سه شنبه 20 شهریور 1403 در سالن شورای معاونت امور دانشگاهی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، محمدرضا امینی مدیر امور فرهنگی مجتمع، با ارائه گزارشی از اقدامات این مدیریت در برگزاری مراسم های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی گفت: برگزاری انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، مراسم مربوط به عید غدیر خم و عید سعید قربان، مراسم تشییع شهید رئیسی و شهید اسماعیل هنیه، مراسم دهه محرم، برپایی موکب و نمایشگاه اربعین و برگزاری پویش نذر خون از جمله این اقدامات بود.
وی ضمن مذمت بی تفاوتی نسبت به مسائل فرهنگی، بر اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: برای تداوم یاد این عزیزان، می توانیم در جلسات مختلف مجتمع، به بیان وصیت نامه و یا ذکر خاطره ای از این شهیدان بزرگوار بپردازیم.
مدیر امور فرهنگی مجتمع بر اهمیت دغدغه مندی مسئولین و مدیران نسبت به مسائل فرهنگی تاکید کرد و گفت: بایستی توجه به حوزه فرهنگی در اولویت همه کارها قرار گیرد.
دکتر مرتضی دارایی معاون فرهنگی مجتمع نیز ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تشکر بابت همکاری تمامی واحدها در برگزاری هر چه بهتر مراسم های فرهنگی گفت: خوشبختانه از پویش نذر خون استقبال بسیار خوبی شد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، امیدواریم که این هفته به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
در بخشی دیگر از این جلسه، حجت الاسلام محمد ملک محمدی رئیس کانون قرآن و عترت مجتمع، با بیان این که باید دغدغه مسائل فرهنگی را در میان کارکنان مجتمع زنده نگه داریم، گفت: امیدواریم با حضور دکتر رئیس کرمی، توجه هرچه بیشتر کارکنان به مسائل فرهنگی بیش از پیش باشد.
در ادامه، اعضای شورای فرهنگی مجتمع به بیان ایده ها و نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران پرداختند.
توضیح این که در این جلسه دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی، دکتر دارایی معاون فرهنگی، حجت الاسلام محمد ملک محمدی رئیس کانون قرآن و عترت، محمدرضا امینی مدیر امور فرهنگی، امیری صدرمسئول دفتر امور ایثارگران، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، رقیه بابایی سوپروایزر کنترل عفونت، مهندس شهره بیات سرپرست روابط عمومی مجتمع حضور داشتند.

 
 
 
 
  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت امور فرهنگی
  • کد خبر : 277313
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید