دریافت نوبت کلیک کنید
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 09:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

چهارمین جلسه کمیته مدیریت اطلاعات سلامت و فناوری اطلاعات مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۲

در جلسه کمیته مدیریت اطلاعات سلامت و فناوری اطلاعات مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات پیشین، اشکالات سیستمی و فرایندی در حوزه های اصلاح اطلاعات، ثبت کد برای اتباع خارجی فاقد کد آمایش، آمارگیری و تبدیل پرونده های سرپایی به بستری بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، چهارمین جلسه کمیته مدیریت اطلاعات سلامت و فناوری اطلاعات، سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ با حضور دکتر مریم پرنیان مدیر نظارت بر درمان، ماندانا معدنی رئیس اداره فناوری اطلاعات سلامت، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، مریم اسدالهی رئیس ترخیص و در آمد، نیکو رمکی کارشناس مسئول هماهنگی ایمنی بیمار، سولماز عظیم زاده کارشناس بهبود کیفیت، لاله میر جمهری مسئول هماهنگی بایگانی، بهزاد جلالی فرد مسئول هماهنگی پذیرش های مجتمع و سایر اعضا در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدای جلسه در خصوص معرفی نماینده پزشکان از طرف معاونت درمان برای ارائه فرمت پرونده الکترونیک درمانگاه حسب نیاز هر درمانگاه و اعلام به شرکت بایو آرک توضیحاتی ارائه شد.
سپس اشکالات سیستم اطلاعات بیمارستانی در حوزه اصلاح اطلاعات، آمار و شناسه اتباع خارجی مطرح گردید که مقرر شد با هماهنگی واحد فناوری اطلاعات مجتمع بررسی و مکاتبه لازم با شرکت انجام شود و درخصوص اتباع فاقد کد آمایش اطلاع رسانی لازم به منشی های بخش و داروخانه صورت پذیرد.
در ادامه درباره عملکرد واحد در آمد و ترخیص در الحاق پرونده های اتاق عمل سرپایی به پرونده بستری در زمان انتقال گفتگو شد.
از دیگر محورهای گفتگو در این جلسه استقرار گروه مدارک پزشکی در فضای متمرکز بود.
در انتهای نشست مقرر شد تغییرات تخت در بیمارستان حضرت مهدی (عج) از طرف دفتر پرستاری به واحدهای آمار و فناوری اطلاعات اطلاع داده شود.

  • گروه خبری : معاونت درمان,کمیته ها
  • کد خبر : 245284
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه