مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/07/11 - 10:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 83
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

هشتمین نشست شورای مدیران حوزه معاونت پشتیبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار شد

در هشتمین نشست شورای مدیران حوزه پشتیبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، اهم چالش های موجود در مجتمع، از جمله کمبود نیروی انسانی در حوزه خدمات و همچنین مشکلات مرتبط با واحد دیسپچ مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه شد.

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، هشتمین نشست شورای مدیران حوزه معاونت پشتیبانی سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در سالن شورای بیمارستان حضرت مهدی(عج) برگزار شد
در این جلسه، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی مجتمع، مهم ترین اصل مدیریت را یکدلی و یکرنگی اعضا دانست و گفت: لازم است که اعضای تیم با قدرت و پرتوان حرکت کنند تا مشکلات به حداقل برسد.
معاون پشتیبانی مجتمع افزود: هر کاری که در مسیر تحقق اهداف انجام شود، حتی اگر کوچک باشد، باعث خوشحالی می شود.
وی با بیان این که انجام هر گونه کمک یا خدمت به بیماران، توفیق و برکت برای همه ما است، گفت: در عالم هستی هیچ چیز بی دلیل نیست، حتی این جلسه ای که تشکیل شده است.
دکتر سورکی خطاب به مدیران حوزه معاونت پشتیبانی ادامه داد: هیچ وقت گله و شکایت نکنید، چرا که هر اتفاقی که می افتد، حکمتی در آن است، بنابراین نباید ناشکری کنیم.
معاون پشتیبانی مجتمع افزود: خداوند شما را در مسیری که صلاح می بیند، قرار می دهد و باید در آن مسیر توجه به حق الله، حق الناس و حق النفس را سرلوحه قرار دهیم.
وی با تاکید بر اهمیت حق الناس گفت: تنها چیزی که از ما باقی می ماند و حتی خدا هم در آن دخل و تصرفی ندارد، حق الناس است. در واقع، در همین دنیا باید پاسخگوی حق الناس باشیم و آثار آن در این دنیا دیده می شود.
دکتر سورکی خطاب به مدیران حوزه پشتیبانی گفت: اگر شما انتخاب شدید تا در این بیمارستان کار کنید، دلیل آن فقط تلاش و توانمندی شما نیست. این بیمارستان که محل مراجعه بیماران صعب العلاج و اقشار ضعیف جامعه است، بیمارستان خاصی است. بنابراین حضور شما در این بیمارستان حکمتی داشته است و برای یکایک شما توفیق محسوب می شود.
 وی ضمن تاکید بر انجام درست کارها گفت: همه چیز دست خدا است و خداوند روزی رسان است. همچنین بسیار مهم است مالی که به دست می آید، از راه حلال باشد.
دکتر سورکی در ادامه افزود: پروژه های 610 تخت خوابی انستیتو کانسر، آشپزخانه صنعتی و همچنین بخش های بیمارستان ولیعصر (عج) در حال انجام هستند و امیدوارم که با تلاش و پیگیری های شما مدیران زودتر به نتیجه برسند.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی به خصوص در بخش خدمات گفت: لازم است که نیروی انسانی کافی برای این حوزه کاری تامین شود، همچنین کمبود منشی بخش نیز وجود داشت که تا اندازه ای رفع شده است.
دکتر سورکی، ضمن بیان چالش ها و کمبودهای واحد دیسپچ از جمله کمبود آمبولانس، رفع این چالش ها را امری ضروری خواند و گفت: برگزاری جلسات روزانه با مسئولین این واحد و پیگیری مشکلات و چالش های آنها توسط مدیریت امور مالی و مدیریت خدمات پشتیبانی در اولویت است
وی بر اهمیت اجرای زیرساخت های ساختمان در دست احداث انستیتوکانسر تاکید کرد و در ادامه خواستار پیگیری وضعیت آسانسور و چیلر بیمارستان ولیعصر (عج) شد.
دکتر سورکی، با اشاره به اهمیت وجود هماهنگی میان مدیران حوزه پشتیبانی، انجام امور را تحت نظر مدیران این حوزه ضروری دانست و گفت: لازم است برای حوزه مددکاری، شیوه نامه یا دستورالعملی تنظیم شود.
توضیح اینکه در این نشست، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، مهندس احد اکرمی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی، حسن رحیمی مدیر منابع انسانی، نبی‌اله رضایی مدیر امور عمومی بیمارستان ولیعصر(عج)، علیرضا سیف مدیر امور عمومی بیمارستان امام خمینی(ره)، دکتر لیلا ترک‌زاده مدیر امور عمومی انستیتوکانسر، مهندس مهدی کریمی مدیر امور عمومی بیمارستان حضرت مهدی(عج)، سهیلا احمدی اصل مدیر امور عمومی مرکز تصویربرداری، وهاب احمدی مدیر امور مالی، مهندس شهره بیات سرپرست روابط عمومی مجتمع، مهندس علیرضا شیری مدیر اجرایی معاونت امور دانشگاهی، مهندس رامین محبی سرپرست واحد فناوری اطلاعات، سید رضا رسولی سرپرست دفتر فنی، خدیجه رئیسی مدیر امور عمومی ساختمان مغز و اعصاب، رحمان نصرالهی مسئول ترخیص مجتمع، لیلا اسماعیلی مدیر امور عمومی کلینیک یلدا، علی هوشیار مشاور حوزه پشتیبانی مجتمع و سایر اعضا حضور داشتند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 279591
شهره  بیات
نویسنده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید