ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 12:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 164
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نهمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۳

در نهمین نشست هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گزارشی از وضعیت و آمار نوبت‌دهی درمانگاه‌‌ها و کلینیک یلدا این مرکز ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، نهمین نشست هیئت رئیسه این مرکز دوشنبه ۲۱ خرداد 1403 با حضور رئیس مجتمع، معاونان درمان، پشتیبانی و سایر اعضا در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدا دکتر پازوکی و دکتر عدالتی فرد گزارشی از وضعیت نوبت دهی درمانگاه ها و کلینیک یلدا مجتمع به تفکیک واحد ها و اساتید وهمچنین اهم چالش های این واحد ها را ارائه کردند.
دکتر پازوکی رئیس درمانگاه های مجتمع گفت: در واقع نوبت دهی درمانگاه ها ی مجتمع براساس سیستم هیبریدی و تمایلات واحد ها است و حتی اساتید در درمانگاه ها بیش از سقف تعیین شده بیماران را ویزیت می کنند اما متاسفانه در زمینه نوبت دهی اینترنتی با چالش مواجه هستیم و بسیاری از نوبت دهی های اینترنتی در زمان تعیین شده مراجعه نمی کنند و باعث بی نظمی در درمانگاه های می شود که دراین راستا باید تمهیداتی اندیشیده شود.
رئیسی با اشاره به نحوه نوبت دهی درمانگاه در مجتمع گفت: نوبت دهی در سطح مجتمع برای بیماران به صورت حضوری ، اینترنتی و از طریق میز خدمت می باشد که امیدواریم با اضافه شدن کیوسک های نوبت دهی و فراهم ساختن اعتماد بیماران به گرفتن نوبت به صورت اینترنتی به طور کامل به سوی نوبت دهی اینترنتی برویم.
دکتر اینانلو رئیس مجتمع بر افزایش سقف نوبت درمانگاه ها به ویژه برای واحد هایی که بیماران بیشتری دارد و همچنین گام برداشتن به سوی نوبت دهی اینترنتی جهت تسریع در رفاه حال بیماران عزیز که از اقصی نقاط کشور به این مرکز درمانی بزرگ مراجعه می کنند تاکید کرد.
دکتر طاهر معاون درمان مجتمع گفت: دستورالعملی برای سقف نوبت دهی هر درمانگاه تعیین شود و همچنین با گذاشتن تمهیداتی، بیماران را به دریافت نوبت از طریق اینترنت ترغیب کنیم تا درمانگاه های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت کامل معرفی شود.
در ادامه دکتر سورکی معاون پشتیبانی مجتمع گفت: به منظور رفاه حال بیماران و جلوگیری از ازدحام بیماران در درمانگاه ها و مدیریت صف، باید کیوسک های نوبت دهی افزایش پیدا کند و همچنین با توجه به تعرفه یکسان کلینیک یلدا با سایر درمانگاه های مجتمع در صورت افزایش بیماران در درمانگاهای مجتمع بیماران به کلینیک یلدا معرفی شوند تا بیماران از خدمات با کیفیت این مرکز بهره مند شوند. همچنین در این جلسه اعضا به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص وضعیت نوبت دهی ( حضوری و اینترنتی ) در درمانگاه مجتمع پرداختند.
توضیح اینکه در این جلسه دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمد طاهر معاون درمان، دکتر مرتضی دارایی معاون امور فرهنگی، دکتر امیر نداف مدیر امور آموزشی و دانشجویی، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر زهرا پناهی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج)، دکتر روح اله میری رئیس بیمارستان انستیتو کانسر، دکتر رضا ارشادی رئیس بیمارستان حضرت مهدی (عج)، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، مهندس رامین محبی سرپرست واحد فناوری اطلاعات، مهندس شهره بیات سرپرست روابط عمومی، مهندس احد اکرمی مدیر خدمات پشتیبانی، مهندس سید رضا رسولی سرپرست دفتر فنی، امیر رجبی رئیس دفتر ریاست و همچنین دکتر بهشاد پازوکی رئیس درمانگاه ها، دکتر مریم عدالتی فرد رئیس کلینیک یلدا، دکتر مژگان رحیمی رئیس گروه بیهوشی، دکتر محمد رضا افتخاری عضو هئیت علمی گروه قلب و عروق، خدیجه رئیسی مدیر درمانگاه ها و لیلا اسمعیلی مدیر کلینیک یلدا به عنوان مهمانان این جلسه حضور داشتند.

 
 
 
 
  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 268070
کلمات کلیدی
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید