مرکز تلفن: 02161190
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/01 - 08:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 33
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

با تاکید بر نقش مهم آموزش کارکنان در ارتقای سطح خدمات؛

بیست و سومین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

در بیست و سومین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گزارش جلسات آموزشی صیانت از حقوق شهروندی ارائه شد.

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، بیست و سومین جلسه هیئت رئیسه این مرکز، روز دوشنبه 30 مهر سال 1403 در سالن شورای حوزه ریاست برگزار شد.
در این جلسه، علی قلی نژاد مسئول واحد حقوق گیرنده خدمت مجتمع، به ارائه گزارش جلسات آموزشی صیانت از حقوق شهروندی پرداخت. وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص آموزش حقوق شهروندی گفت: در این رابطه، کارگروهی متشکل از مسئولین آموزش دفتر بهبود کیفیت، مدیریت نیروی انسانی، دفتر پرستاری و واحد حقوق صیانت از حقوق شهروندی تشکیل دادیم و قرار بر این شد که دو نوع آموزش به صورت فردی برای کارکنان بدو ورود و کلاس های حضوری داشته باشیم.
آموزش حضوری منشور حقوق بیماران و حقوق کارکنان
قلی نژاد از منشور حقوق بیماران، منشور حقوق کارکنان و حقوق شهروندی و شاخص های آن را بعنوان محورهای دوره های آموزشی برشمرد و گفت: تاکنون بالغ بر هزار نفر از کارکنان مجتمع در رده ها و رسته های مختلف شغلی در کلاس های حضوری صیانت از حقوق شهروندی شرکت کرده اند که معادل یک سوم از کارکنان مجتمع است. همچنین در دور دوم این کلاس ها که اخیرا آغاز شده است، میزان مشارکت به 200 تن رسیده است.
مسئول واحد حقوق گیرنده خدمت مجتمع، در بخشی دیگر از سخنان خود، به ارائه مشکلات، نظرات و پیشنهادات کارکنان واحدهای مختلف مجتمع پرداخت و در ادامه بر لزوم توجه ویژه به افراد توانخواهی که به مجتمع مراجعه می کنند، تاکید کرد.
در ادامه جلسه، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی مجتمع با تشکر از واحد صیانت از حقوق شهروندی گفت: این گزارش با نگاهی کارشناسانه نظرات، پیشنهادات و انتقادات کارکنان مجتمع در سطوح مختلف را تبیین کرد و باید یکایک ما سعی کنیم با رویکردی مسئولانه تا جایی که امکان دارد در رفع مشکلات و مسائلی که ممکن است در هر نقطه از این مجتمع بیمارستانی بزرگ وجود داشته باشد، بکوشیم.
آموزش، سرمایه گذاری است
معاون پشتیبانی مجتمع با تاکید بر جدیت بیشتر در بحث های آموزشی گفت: هزینه کردن از منابع در مقوله آموزش، سرمایه گذاری محسوب می شود و این موضوع از اولویت های معاونت پشتیبانی مجتمع است.
سپس دکتر سیدحسن اینانلو رئیس مجتمع با تاکید بر اهمیت نظارت بر نحوه انجام صحیح انتقال بیماران توسط نیروها، اعم از کمک بهیار و خدمات گفت: بحث آموزش به کارکنان به ویژه نیروهای خدمات را باید جدی بگیریم و در این میان، دفتر پرستاری می تواند نقش مهمی ایفاء کند. چراکه بسیاری از مشکلاتی که در حین انتقال بیماران رخ می دهد، ناشی از عدم آگاهی کارکنان خدمات و کمک بهیارانی است که این مسئولیت را به عهده دارند.
نقش آموزش کارکنان در ایجاد ارتباط درست با بیمار
رئیس مجتمع با اشاره به ضرورت رعایت حقوق بیماران گفت: ممکن است که بخش قابل توجهی از مراجعه کنندگان به این مجتمع سطح مالی و فرهنگی ضعیفی داشته باشند، ولی هیچ توجیهی برای کم توجهی به آنها وجود ندارد.
در ادامه، دکتر محمد طاهر معاون درمان مجتمع، با ابراز رضایت ازگزارش واحد حقوق گیرنده خدمت گفت: کارکنان مجتمع بخشی از مردم محسوب می شوند و انتقال نظرات و پیشنهادات آنها، کاملاً مفید است. وی همچنین از راه اندازی قریب الوقوع بخش جراحی عروق و تروما خبر داد.  
توضیح این که در این جلسه، دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمد طاهر معاون درمان، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر مرتضی دارایی معاون امور فرهنگی، دکتر رضا ارشادی رئیس بیمارستان مهدی کلینیک، دکتر سید روح الله میری رئیس انستیتو کانسر، دکتر امیر نداف مدیر امور آموزشی و دانشجویی، دکتر محسن احمدی تفتی مدیر نظارت بر درمان، دکتر زهرا پناهی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج)، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، مهندس احد اکرمی مدیر خدمات پشتیبانی، مهندس سید رضا رسولی سرپرست دفتر فنی، حسن رحیمی مدیر منابع انسانی، مهندس رامین محبی سرپرست واحد فناوری اطلاعات، مهین یوسفی سرپرست واحداعتباربخشی و بهبود کیفیت، مهندس شهره بیات سرپرست روابط عمومی و جواد استکی رئیس دفتر ریاست مجتمع در این جلسه حضور داشتند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 281898
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه