مرکز تلفن: 02161190
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/28 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از دکتر قلعه تکی در سومین جلسه شورای پژوهشی و امتیازدهی طرح های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی تهران

در سومین جلسه شورای پژوهشی و امتیازدهی طرح های تحقیقاتی دانشگاه از دکتر رضا قلعه تکی مدیر امور پژوهشی وفناوری معاونت امور دانشگاهی مجتمع بیمارستانی امام خمینی( ره) در رابطه با فعالیت مستمر در راستای توانمندسازی پژوهشی در گروه و بیمارستانها تقدیر شد.

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سومین جلسه شورای پژوهشی و امتیازدهی طرح های تحقیقاتی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بررسی118طرح پژوهشی و تقدیر از معاونین پژوهشی در حیطه های مختلف دوشنبه23مهر1403درسالن شورای دانشکده پزشکی باحضور دکتر محمد رضا صالحی رئیس دانشکده  پزشکی ، دکترنیمارضایی معاون پژوهشی دانشکده و معاونین پژوهشی گروه های آموزشی وبیمارستان ها برگزار شد.
دکتر رضایی در ارتباط با افزایش بودجه طرح ها در سال جاری نسبت به سالهای گذشته و تصویب طرح های بیشتر گفت: باافزایش بودجه وسقف پرداختیها، برگزاری کارگاه های توانمندسازی پژوهشی متعدد و...تمام تلاش خودرابرای حفظ وافزایش انگیزه فراگیران واساتید به کاربسته ایم.
وی با اشاره به برگزاری هفته پژوهش در آذرماه جاری گفت: از معاونین پژوهشی خواسته شد تا با جدیت برای هفته پژوهش در بیمارستان ها و گروه های خود برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
در همین راستا دکتر نیما رضایی با تقدیراز دکتر رضا قلعه تکی مدیر امور پژوهشی و فناوری معاونت امور دانشگاهی مجتمع بیمارستانی امام خمینی( ره)،جایزه فعالیت مستمر در راستای توانمندسازی پژوهشی در گروه و بیمارستانها را به ایشان اهدا کرد.
در ادامه دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی گفت:اساتید دانشکده پزشکی درهمه رشته ها در زمره بهترین ها و باعث افتخار دانشگاه وکشور هستند.
وی با اشاره به رتبه یک دانشکده پزشکی از لحاظ جایگاه پژوهشی در کل کشور گفت: برای حفظ این جایگاه باید نقش تسهیل گری و حمایتی داشته باشیم و بستر مناسبی برای فعالیت ارزشمند اساتید ایجاد کنیم.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281638
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه