مرکز تلفن: 02161190
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/26 - 07:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجمین گراندراند مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

در پنجمین گراندراند مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) که در تالار شهید این مجتمع برگزار شد، دکتر رضا نصیری دستیار جراحی مغز و اعصاب و دکتر زهرا اسلامی و دکتر نیلوفر ایزدی از دستیاران داخلی این مجتمع به عنوان دستیاران برگزیده ماهیانه مجتمع مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در پنجمین گراندراند مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) که روز چهارشنبه 25 مهر 1403 برگزار شد، دکتر مرتضی دارایی معاون امور فرهنگی مجتمع و متخصص داخلی در رابطه با مورد بیماری این گراندراند گفت: مورد این نشست علمی، در رابطه با آقای جوانی بود که به دنبال تصادف با موتور، دچار علائم شوک و پارگی کبد شده بود.
وی با اشاره به اقدامات تشخیصی و درمان های اولیه و حمایتی در مورد این بیمار گفت: در این جلسه از گراند راند در مورد تصویربرداری با سونوگرافی (FAST) از این بیمار که دچار پارگی کبد و خون ریزی در حفره صفاق شده بود، بحث و گفت و گو شد.
متخصص داخلی مجتمع افزود: در ادامه این جلسه، الگوریتم برخورد با بیمارانی که دچار وضعیت مشابه این فرد هستند و همچنین اندیکاسیون های جراحی این بیماران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر دارایی با ابراز رضایت از نتیجه بخش بودن اقدامات انجام شده برای این بیمار گفت: خوشبختانه ابتدا با انجام  به موقع جراحی Damage control  و اقدامات حمایتی لازم در ICU و‌سپس جراحی و اقدامات درمانی تکمیلی، این بیمار با حال عمومی مناسب و خوبی از بیمارستان ترخیص شد.   
در بخش پایانی این گراندراند، دو تن از دستیاران مجتمع به نامهای دکتر زهرا اسحق حسینی و دکتر عماد راضی پور به عنوان برندگان مسابقه این نشست علمی، جوایزی دریافت کردند.
توضیح این که، دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی مجتمع ،دکتر مرتضی دارایی معاون امور فرهنگی مجتمع و متخصص داخلی، دکتر شهرام حریری و دکتر هومان حسین نژاد متخصصان طب اورژانس، دکتر حامد کاظمی خالدی متخصص جراحی عمومی، دکتر سامرند فتاح قاضی فلوشیپ ICU و مراقبت های ویژه، دکتر سینا دل آذر متخصص رادیولوژی و جمعی از اساتید پیشکسوت، اعضای هیات علمی، دستیاران و دانشجویان پزشکی در این نشست علمی حضور داشتند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,گراندراند
  • کد خبر : 281549
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه