مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 14:43
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 369
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

با انتخاب 10 تن از کارکنان برگزیده مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

پانزدهمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)برگزار شد

در پانزدهمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، گزارشی از پیشرفت استقرار نرم افزار جدید نوبت‌دهی درمانگاه یلدا تحت عنوان بایوآرک (۷۲۴) ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، پانزدهمین جلسه هیئت رئیسه، دوشنبه ۲۲ مرداد 1403 در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، با بیان این که تا ارزیابی اعتباربخشی این مرکز فرصت چندانی باقی نمانده است، برای کسب نمرات خوب در این ارزیابی ابراز امیدواری کرد.
وی در خصوص درمانگاهها و نوبت دهی اینترنتی آنها گفت: برای اینترنتی کردن نوبت های درمانگاه ها مسائلی وجود دارد، از جمله این که بخشی از بیماران پس از اخذ نوبت دهی اینترنتی، برای ویزیت مراجعه نمی کنند. با وجود این، باید تلاش شود تا حتما بخشی از پذیرش تمامی درمانگاههای مجتمع به صورت اینترنتی باشد.
حاکم شدن فضای شور و نشاط با انتخاب کارکنان نمونه مجتمع
دکتر اینانلو با اشاره به مبحث انتخاب کارمند نمونه گفت: این طرح را از اواخر سال قبل آغاز کردیم و منوال بر این شد تا به صورت ماهانه تعدادی از کارمندان برگزیده شوند تا ضمن تقدیر و تشکر از آنها، شور و نشاط بر فضای مجتمع حاکم شود.
وی با بیان نحوه انتخاب کارمندان نمونه گفت: این انتخاب، تحت شرایطی انجام می شود که از جمله آنها الکترونیک بودن و همچنین محرمانه بودن اطلاعات است.
همچنین برای گزینش کارمند نمونه، رای دهی همکاران و بیماران از محورهای اصلی است و به اندازه رای مدیران اهمیت دارد.
در مجموع سعی کردیم تا عدالت را در انتخاب کارمند نمونه برقرار کنیم.
رئیس مجتمع بر لزوم اطلاع رسانی بیشتر برای افزایش مشارکت کارکنان در انتخاب ماهانه کارمند نمونه تاکید کرد و گفت: با وجود آن که تعداد آراء در اجرای نخستین این طرح کمتر از حد مورد نظر بود، با این حال افرادی که به عنوان برگزیده انتخاب شده اند، به درستی از کارکنان نمونه مجتمع هستند و این نشان می دهد که نرم افزار اجرای این طرح، کارآیی خوبی دارد.
وی با ابراز امیدواری از همکاری بیش از پیش واحدهای IT و همچنین آمار مجتمع در طرح انتخاب کارمند نمونه گفت: در انتخاب کارمند نمونه هر ماه، 11 تن به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی می شوند که هفت تن از آنها از کادر پرستاری دو تن از کادر اداری و پشتیبانی، یک تن از کادر خدمات و یک تن از آنها از نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی مجتمع است. در این میان، امیدواریم که مشارکت کارکنان و مدیران در انتخابات ماههای آینده بیشتر باشد.
دکتر اینانلو با بیان آن که در طول یک سال تنها یک مرتبه می توان از فرد برگزیده تقدیر کرد، گفت: پیشنهاد می شود تا کارمندانی که به صورت مکرر در ماههای متعدد به عنوان برگزیده انتخاب می شوند، به عنوان گزینه کارمند نمونه سال مطرح باشند.
وی ادامه داد: نرم افزارانتخاب کارمند نمونه با حذف دخالت های شخصی، باعث می شود تا افرادی که تاکنون در مجموعه دیده نمی شدند، مورد توجه قرار گیرند و امیدواریم که این طرح با موفقیت خود، الگوی مناسبی برای انعکاس در سطح دانشگاه باشد.
گزارشی از پیشرفت استقرار نرم افزار نوبت‌دهی بایوآرک در درمانگاه یلدا
در ادامه مهندس رامین محبی سرپرست واحد فناوری اطلاعات مجتمع با اشاره به سیاست دانشگاه برای تغییر سیستم نوبت دهی مجتمع گفت: به دنبال تشکیل جلسات متعدد با معاونت درمان دانشگاه، قرار بر این شد تا برای استقرار سیستم نوبت دهی جدید، درمانگاه یلدا به صورت آزمایشی (پایلوت) انتخاب شود.
در این میان اشکالاتی نیز وجود دارد که در حال رفع آنها هستیم.
پس از آن، مهندس وجیهه جلالی کارشناس واحد فناوری اطلاعات مجتمع با ارائه گزارشی از پیشرفت استقرار نرم افزار نوبت‌دهی بایوآرک (۷۲۴) در درمانگاه یلدا، به مقایسه این سامانه جدید با سامانه پذیرش 24 پرداخت و مهمترین قابلیتهای آن، شامل استفاده از هوش مصنوعی و همچنین اتصال به سامانه احراز هویت را تشریح کرد.
وی به پاره ای از چالش ها و مشکلات استقرار نرم افزار نوبت‌دهی بایوآرک (۷۲۴) در درمانگاه یلدا اشاره کرد و افزود: از اقدامات مهمی که در مسیر رفع این مشکلات انجام شده، ایجاد گروه مجازی برای منشی های درمانگاهها است تا اشکالات احتمالی را در این گروه مطرح کنند و در نهایت با تعامل صورت گرفته با شرکت طراحی کننده این نرم افزار، این اشکالات رفع شود.
در بخشی دیگر از این جلسه، دکتر سورکی معاون پشتیبانی مجتمع، با بیان این که سیاست گذار اصلی دانشگاه است و باید تابع دانشگاه باشیم، گفت: مطابق با سیاست های دانشگاه، سیستم نوبت دهی جدید تحت عنوان بایوآرک (۷۲۴) بایستی جایگزین سیستم قبلی شود و اگر در استقرار این سیستم اشکالاتی وجود دارد، بایستی این اشکالات جمع بندی و در نامه ای به دانشگاه منعکس شود.
در ادامه، دکتر طاهر معاون درمان مجتمع، به ارائه پیشنهاداتی در خصوص تغییر کاربری و بهینه سازی برخی از فضاهای بدون استفاده بیمارستان ولیعصر (عج) پرداخت و حاضرین در جلسه نیز نظرات خود را در این مورد بیان کردند.
تقدیر از کارکنان برگزیده مجتمع با اهدای لوح و هدایا در پایان این جلسه، با حضور دکتر اینانلو رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و اعضای هیئت رئیسه، از 10 تن از پرستاران و کارمندان برگزیده مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با اعطای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.
توضیح این که دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمد طاهر معاون درمان، دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی، دکتر امیر نداف مدیر امور آموزشی و دانشجویی، دکتر رضا ارشادی رئیس بیمارستان حضرت مهدی (عج)، دکتر مرتضی دارائی معاون امور فرهنگی، دکتر زهرا پناهی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج)، مهین یوسفی کارشناس بهبود کیفیت، مهندس احد اکرمی مدیر خدمات پشتیبانی، مهندس رامین محبی سرپرست واحد فناوری اطلاعات، حسن رحیمی مدیر منابع انسانی، مهندس سید رضا رسولی سرپرست دفتر فنی، خدیجه رئیسی مدیر امور عمومی ساختمان مغز و اعصاب، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، افشار عزیزی رئیس حراست، دکتر مریم عدالتی فرد رئیس کلینیک یلدا، دکتر سید محسن تفتی مدیر نظارت بر درمان مجتمع، دکتر بهشاد پازوکی مدیر درمانگاه ها، مهین یوسفی مسئول بهبود کیفیت، مهندس شهره بیات سرپرست روابط عمومی و امیر رجبی رئیس دفتر ریاست در این جلسه حضور داشتند.
اسامی کارکنان برگزیده مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به شرح ذیل است:
سعید ابراهیمی، پرستار اورژانس 2 از کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)
معصومه ابراهیم پور، پرستار بخش پیوند کلیه از بیمارستان امام خمینی(ره)
باهره بهشت زاده، مسئول پرستاری درمانگاه‌های کانسر(صدف) از انستیتو کانسر
سمیه کلاته، بهیار اسکوپی مهدی کلینیک از کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)
محمدمهدی قربانعلی دولابی، پرستار اورژانس 2 از کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)
آذر زارعی، پرستار بخش پیوند کلیه از بیمارستان امام خمینی(ره)
محمد طولابی، پرستار بخش داخلی غدد و روماتولوژی از بیمارستان ولیعصر(عج)
عبدالکریم رضائی نژاد، حسابدار معاونت پشتیبانی از مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)
سعیده علی بخشی، کارشناس تجهیزات پزشکی از مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)
امید میرزانژادثمرین، پیشخدمت بخش پیوند کلیه از بیمارستان امام خمینی(ره)

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 273874
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید