مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 14:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هفتمین سمینار و کارگاه سونوگرافی در درمان درد، بیهوشی ناحیه‌ای و عمومی با موفقیت در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار شد

هفتمین سمینار و کارگاه آموزشی-کاربردی سونوگرافی در درمان درد، بیهوشی ناحیه‌ای و عمومی با استقبال چشمگیر متخصصان و فلوشیپ‌های رشته‌های مربوطه، در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، این رویداد علمی که به همت مرکز تحقیقات درد، پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران و با مشارکت فعال انجمن‌های کشوری مربوطه برگزار شد، طی روزهای 14 و 15 تیر 1403، میزبان اساتید برجسته از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بود.
در این سمینار دو روزه، 50 پروسیجر مختلف در قالب 27 سخنرانی و کارگاه عملی با استفاده از مدل‌های شبیه‌سازی بیمار ارائه شد و شرکت‌کنندگان با جدیدترین روش‌های کاربرد سونوگرافی در درمان درد، بیهوشی ناحیه‌ای و عمومی آشنا شدند. حضور و سخنرانی اساتید برجسته از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، اصفهان، شیراز، گیلان، قزوین، بیرجند، یزد، مازندران و ارتش، غنای علمی این رویداد را دوچندان کرد.
برگزاری این سمینار و کارگاه آموزشی، که با همکاری و حمایت دکتر اینانلو رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، دکتر سورکی معاونت پشتیبانی، دکتر مومنی معاونت امور دانشگاهی مجتمع، دکتر صنعتکار مدیر گروه بیهوشی دانشگاه و دکتر رحیمی مدیرگروه بخش بیهوشی مجتمع (ره) انجام شد، گامی مهم در جهت ارتقای دانش و مهارت متخصصان در زمینه کاربرد سونوگرافی در درمان درد و بیهوشی به شمار می‌رود.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,سمینار
  • کد خبر : 271574
شهره  بیات
نویسنده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید