مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/06/25 - 14:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) میزبان نخستین کنفرانس کشوری مراقبت از بیماران استومی شد

نخستین کنفرانس کشوری مراقبت از بیماران استومی با هدف آموزش و توانمندسازی گرو‌ه‌های هدف در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، در یک رویداد مهم علمی و درمانی، نخستین کنفرانس کشوری مراقبت از بیماران استومی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.
این کنفرانس که با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مراقبت از بیماران استومی و بهبود کیفیت زندگی این بیماران برگزار شد، با استقبال گسترده پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و سایر متخصصان حوزه سلامت مواجه شد.
در این همایش یک روزه، متخصصان برجسته کشور آخرین یافته‌های علمی در زمینه مراقبت از بیماران استومی را ارائه نمودند و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.
همچنین، کارگاه‌های آموزشی عملی برای آشنایی شرکت‌کنندگان با جدیدترین تجهیزات و روش‌های مراقبت از این بیماران برگزار شد.
دکتر آرمان، رئیس انجمن علمی پرستاری بزرگسالان ایران، در سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی برای بهبود کیفیت زندگی بیماران استومی تاکید کرد.
وی همچنین از همکاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، انجمن علمی پرستاری بزرگسالان ایران و دانشکده پرستاری و مامایی در برگزاری این کنفرانس قدردانی نمود.
در حاشیه این کنفرانس، مقرر شد با همکاری خیرین داوطلب، تعدادی از بیماران استومی نیازمند تحت پوشش حمایت‌های مالی قرار گیرند تا بتوانند تجهیزات و ملزومات مورد نیاز خود را تامین نمایند.

 
 
 
 
  • گروه خبری : ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277606
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید