دریافت نوبت کلیک کنید
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/01/23 - 13:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 96
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تسهیل در پاسخگویی به مراجعین با هوشمندسازی میز خدمت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

راهبر سازمان الکترونیک و میز خدمت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، هوشمندسازی میز خدمت الکترونیک را منجر به ایجاد تجربه مثبت و تسهیل پاسخگویی به مراجعین دانست.

00:00
00:00
دانلود

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سعیده شنتیا راهبر سازمان الکترونیک و میز خدمت مجتمع روز پنج شنیه 21 فروردین سال 1403 گفت: به همراه همکارانم در میز خدمت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، به عنوان واحد ارائه دهنده خدمت در ضلع شرقی بیمارستان پاسخگوی مراجعین و مردم هستیم.
وی هدف از هوشمندسازی میز خدمت را تسهیل در راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در کنار دیگر اعضای خانواده مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سهم خود را در ایجاد تجربه ای مثبت و خاطره ای خوش در این مرکز ادا کنیم.
خبرنگار: زهرا صادقی

  • کد خبر : 293626
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه
Close menu