تسهیل در پاسخگویی به مراجعین با هوشمندسازی میز خدمت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)
راهبر سازمان الکترونیک و میز خدمت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، هوشمندسازی میز خدمت الکترونیک را منجر به ایجاد تجربه مثبت و تسهیل پاسخگویی به مراجعین دانست.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سعیده شنتیا راهبر سازمان الکترونیک و میز خدمت مجتمع روز پنج شنیه 21 فروردین سال 1403 گفت: به همراه همکارانم در میز خدمت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، به عنوان واحد ارائه دهنده خدمت در ضلع شرقی بیمارستان پاسخگوی مراجعین و مردم هستیم.
وی هدف از هوشمندسازی میز خدمت را تسهیل در راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در کنار دیگر اعضای خانواده مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سهم خود را در ایجاد تجربه ای مثبت و خاطره ای خوش در این مرکز ادا کنیم.
خبرنگار: زهرا صادقی
ارسال نظر