مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/06/08 - 11:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با شاخص های ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی درنظام اداری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

کلاس آموزشی آشنایی با شاخص های ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در نه روز متوالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، در نه روز متوالی ازتاریخ 27 مرداد لغایت 7شهریور 1403 کلاس آموزشی آشنایی با شاخص های ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی با حضور جمعی از کارکنان پرستاری و کمک بهیاری مجتمع در سالن اجتماعات مرکز تصویربرداری برگزار شد.
در این جلسه شاخص و زیر شاخص‌های صیانت از حقوق شهروندی به بحث گذاشته شد و بر لزوم حفظ حریم شخصی بیماران و رعایت کرامت انسانی و بازنگری و اصلاح  مستمرفرایندهای کاری تاکید شد.
و بر لزوم معرفی تیم درمان (مانند نام، مسئولیت ورتبه حرفه ایی )اعضای گروه پزشکی از جمله پزشک و پرستار و دانشجو وارتباط حرفه ای آنها بایکدیگر تاکید شد.
دکتر قلی نژاد در بخش دیگری بر توجه ویژه به حقوق گروه های آسیب پذیر جامعه از جمله کودکان، سالمندان، زنان باردار، بیماران روانی و معلولین وافراد بدون سرپرست  اشاره کردند.
همچنین به جایگاه پرستاران به عنوان بزرگترین رکن نظام سلامت،که تاثیر قابل توجهی بر اثربخشی سیستم نظام سلامت و نقش مهمی که  در ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماریها، درمان و مراقبت دارندپرداخته شد.
در پایان کارکنان پرستاری چالش‌های حوزه کاری خود را مطرح کردند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276384
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید