مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/07/10 - 10:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با شاخص های ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی در نطام اداری مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

کلاس آموزشی با عنوان آشنایی با دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، پنجشنبه 5 مهر 1403 جلسه دوم آموزشی باعنوان آشنایی با دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری (مصوبه شورایعالی اداری کشور) ویژه کارکنان درمانگاههای مجتمع بیمارستانی امام خمینی در سالن اجتماعات شهید میرزایی انستیتو کانسر برگزار شد.
در این جلسه بر مصادیق حقوق شهروندی در نظام اداری منبعث از منشور حقوق شهروندی همانند حق برخورداری از کرامت انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی، اعمال بیطرفانه قوانین ومقررات، مصون بودن از تبعیض در نظام ها، فرایندها و تصمیمات اداری، آگاهی به موقع از تصمیمات و فرآیندهای اداری تاکید شد.
در ادامه دکتر قلی نژاد به لزوم رعایت حق اشخاص توانخواه در برخورداری کامل و سریع از امتیازات خاص قانونی خود در دریافت خدمات پزشکی پرداختند.
همچنین حق جبران خسارات وارده در اثر قصور یا تقصیر دستگاه های اجرایی و کارکنان آنها و حق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و اعتراضات از دیگر ارکان مصوبه شورایعالی اداری کشور می باشد.
در پایان کارکنان درمانگاهها چالش‌های حوزه کاری خود را مطرح کردند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 279497
شهره  بیات
نویسنده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید