مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/06/06 - 07:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور رئیس سلامت محیط و کار وزارت بهداشت صورت گرفت

بازدید کارشناسان سفارت چین از دستگاه امحاء زباله مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

در راستای ارزیابی پروژه اهدای دستگاه بی خطرساز پسماند پزشکی از کشور چین با مشارکت سازمان یونیدو و به منظور تبادل اطلاعات در حیطه مدیریت پسماند ، نشست مشترک کارشناسان چینی با مسئولین وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران و مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، نشست مشترک کارشناسان سفارت چین با مسئولین وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران و مسئولین خدمات پشتیبانی و بهداشت محیط مجتمع 31 مرداد 1403 در دفتر ریاست این مرکز برگزار شد.
در این نشست، دکتر جعفر جندقی رئیس سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ضمن تشکر از کارشناسان سفارت چین در راستای استفاده موفقیت آمیز از دستگاههای بی خطر ساز زباله ساخت چین در دوران کووید، به ارائه گزارشی از برنامه های وزارت بهداشت در جهت ارتقاء و هوشمند سازی مدیریت پسماند در کشور و همچنین نیاز به تبادل اطلاعات در همین زمینه با کشورچین پرداخت.
سپس مهندس احد اکرمی مدیر پشتیبانی مجتمع و مهندس سمیه رباط میلی مسئول واحد بهداشت محیط مجتمع، گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای نصب و راه اندازی از دستگاه امحاء زباله ساخت کشور چین ارائه کردند و در ادامه به تشریح نیاز های مجتمع برای ارتقاء وضعیت موجود در حیطه مدیریت پسماند با توجه به افزایش تخت های بیمارستانی این مرکز پرداختند.
در پایان، حاضرین این جلسه از مرکز امحاء مجتمع بازدید بعمل آوردند و حین بازدید، کارشناسان کشور چین با قدردانی از اقدامات صورت پذیرفته، آمادگی و تمایل خود را برای همکاری های بعدی اعلام کردند.
توضیح این که در این نشست، دکتر جعفر جندقی رئیس سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، مهندس الهی مسئول مدیریت پسماند وزارت بهداشت، مهندس علی قریشی کارشناس مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه ، مهندس احد اکرمی مدیر خدمات پشتیبانی مجتمع و مهندس سمیه رباط میلی مسئول واحد بهداشت محیط مجتمع حضور داشتند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,بازدید
  • کد خبر : 276079
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید