ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/02/20 - 11:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال بختیاری از کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال بختیاری از کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال بختیاری در اردوی راهیان پیشرفت با همراهی دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی، دکتر مرتضی دارایی معاون امور فرهنگی، مهندس علیرضا شیری مدیر اجرایی معاونت امور دانشگاهی و جمعی از مسئولان مجتمع از بخش داخلی، آزمایشگاه، کتابخانه و کلاس های درس بیمارستان حضرت مهدی (عج) بازدید کردند و از نزدیک با ظرفیت های تشخیصی درمانی منحصر به فرد و امکانات این مرکز درمانی بزرگ آشنا شدند.
دراین بازدید دکتر مومنی معاون امور دانشگاهی مجتمع به بیان توضیحاتی در خصوص تاریخچه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: بنا های تاریخی ساختمان های مجتمع بسیار زیبا هستند و در واقع نمادی است که بسیاری از اساتید و دانشجویان پزشکی با آن خاطره به یاد ماندنی دارند .
وی در ادامه با اشاره به امکانات بیمارستان حضرت مهدی (عج) گفت: این مرکز درمانی با 880 تخت فعال در رشته های مختلف با 384 عضو هئیت علمی به عنوان بزرگترین بیمارستان در شهر تهران که به بیماران از اقصی نقاط کشور خدمت رسانی می کند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,بازدید
  • کد خبر : 265264
کلمات کلیدی
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید