مرکز تلفن: 02161190
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/26 - 09:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کلاس آموزشی آشنایی با شاخص ها و دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

کلاس آموزشی باعنوان آشنایی باشاخصها دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد در دو روز متوالی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، سه شنبه و چهارشنبه بیست و چهار وبیست وپنجم مهر1403 جلسه آموزشی باعنوان آشنایی با شاخصها و دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری (مصوبه شورایعالی اداری کشور) ویژه کارکنان اموراداری و رادیوتراپی و تغذیه مجتمع بیمارستانی امام خمینی در سالن اجتماعات مرکز تصویربرداری برگزار شد.
در این جلسه  بر تکالیف کارکنان و مرکز درمانی  نسبت به حقوق شهروندی در نظام اداری منبعث از منشور حقوق شهروندی همانند حق برخورداری از کرامت انسانی و رفتار محترمانه ، اعمال بیطرفانه قوانین ومقررات ، مصون بودن از تبعیض در نظام ها، فرایندها و تصمیمات اداری، آگاهی به موقع از تصمیمات و فرآیندهای اداری تاکید شد.
در ادامه دکتر قلی نژاد به رعایت رفتارتوام بااحترام میان کارکنان و مراجعین در هر شرایطی پرداختندو در بخش دیگرایشان برلزوم فراهم کردن  محیط  مناسب  برای ارائه خدمت، امکانات و تسهیلات مناسب وحفظ حریم شخصی برای مراجعین تاکید نمودند.
  دربخش دیگر به یکی از اقداماتی که موجب افزایش رضایتمندی بیماران خواهد شد، اطلاع رسانی فرآیند انجام کار مراجعین به صورت مرحله به مرحله، از طرق مقتضی نظیر ارسال پیامک پرداخته شد.
در پایان  دکتر قلی نژاد متذکر شدند که نتایج نظرسنجی که از بیماران و کارکنان بصورت مستمر بعمل می آید، بسیارحایز اهمیت بوده و می بایست نتایج آن در اصلاح فرایندها و تشویق کارکنان مورد استفاده قرارگیرد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281555
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه