مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 12:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 253
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

خبر خوش برای بانوان

افتتاح بخش جدید جراحی سه زنان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی تهران

با افتتاح بخش جدید جراحی سه زنان با 24 تخت درمجتمع بیمارستان امام خمینی(ره)، گامی مهم در جهت ارتقای خدمات زنان و زایمان در این مرکز برداشته شد. این رویداد با حضور سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و سایر مسئولان برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، چهارشنبه چهارم مهر 1403 در مراسمی با حضور دکتر علی گنجعلی خان حاکمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دکتر محمد طاهر معاون درمان، دکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی ، دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی مجتمع، دکتر زهرا پناهی رئیس بیمارستان ولیعصر (عج)، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری و جمعی از اساتید و مسئولان این مرکز، بخش جراحی سه زنان بیمارستان ولیعصر(عج) مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با 24 تخت افتتاح شد.
دکتر گنجعلی خان حاکمی در این مراسم افتتاح این بخش را گامی مهم در جهت تسهیل دسترسی بانوان به خدمات درمانی باکیفیت درمانی دانست و گفت: در راستای سیاست های عدالت در نظام سلامت مقرر شد در زمینه خدمات درمانی تسهیلاتی ایجاد شود تا بیماران در مراکز درمانی دولتی به ویژه در مجتمع بیمارستان امام خمینی(ره) که یکی از مراکز مرجع دانشگاه در این حوزه است، از خدمات مطلوب برخوردار شوند.
وی افزود: امیدواریم با افزایش ظرفیت بخش های زنان، زایمان و اورژانس زایمان و همچنین توسعه بخش های NICU و PICU در مجتمع خدمات جامعی را در حوزه جوانی جمعیت ارائه کنیم.
دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع نیز گفت: با توجه به ماموریت وزارت بهداشت در خصوص جوانی جمعیت که به مراکز درمانی ابلاغ شده است، خوشبختانه امروز شاهد اضافه شدن ظرفیت جدیدی به بخش زنان این مرکز هستیم و امیدواریم با افزایش تخت های بیمارستانی بتوانیم در کمترین زمان ممکن خدمت رسانی بهتری را به بانوان گرامی در این مرکز درمانی بزرگ داشته باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با گسترش بخش زنان به ویژه در اورژانس زایمان و LDR در آینده نزدیک وضعیت خدمت رسانی بیمارستان در زمینه زایمان و مراقبت از نوزادان نیز شرایط مطلوب تری داشته باشد.
همچنین دکتر زهرا پناهی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) با اشاره به ماموریت این بخش تازه تاسیس و نقش آن در توسعه خدمات درمانی مجتمع گفت: بخش جراحی زنان سه با 24 تخت فعال، پذیرای بیماران انکولوژی و ژنیکولوژی خواهد بود و امیدواریم که افتتاح این بخش، مایه خیر و برکت و خدمت رسانی بیشتر به بیماران مراجعه کننده از اقصی نقاط کشور باشد.

 
 
 
 
  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مراسم
  • کد خبر : 279068
شهره  بیات
نویسنده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید