مرکز تلفن: 02161190
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/07/29 - 08:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در محکومیت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بیمارستان المعمدانی غزه و دعوت به حضور همکاران در گردهمایی امروز جامعه پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، متن پیام دکتر سید حسن اینانلو به شرح زیر است:

همکاران محترم مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)
با سلام و احترام
حمله موشکی به یک مرکز درمانی، یک بیمارستان با چند صد بیمار بستری در مخیله بزرگترین جنایتکاران جهان نیز نمی‌گنجد. هدف قرار دادن بیمارستان‌ها هولناک و غیرقابل توجیه است و این لکه ننگ ابدی بر چهره ظلم جهانی باقی خواهد ماند. امروز کارکنان حوزه درمان در همراهی با مظلومین فلسطینی، به پاسداشت آیین جوانمردی ایرانی و رسم مسلمانی دفاع از مظلوم در میدان فلسطین گرد هم خواهند آمد و حمله جنایت‌بار رژیم صهیونیستی را در حمله موشکی به #بیمارستان_المعمدانی غزه محکوم خواهند کرد. لذا از تمامی اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان گرامی و فراگیران عزیز دعوت می‌نمایم تا در گردهمایی بزرگ جامعه پزشکی امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح، در میدان فلسطین حضور بهم رسانیم و انزجار خود را از هدف قرار دادن بیمارستان توسط رژیم خونریز اسرائیل اعلام نماییم.
به امید محو رنج بشر از تعدی و ظلم و غصب، چنانکه پروردگار مژده داده است :

.. و عاقبت امور برای پرهیزگاران است.
دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

  • گروه خبری : حوزه ریاست,پیام تبریک
  • کد خبر : 248762
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه