مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 12:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 287
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

چهارمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1403

در چهارمین نشست هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گزارشی در خصوص عملکرد بیمارستان انستیتو‌کانسر وهمچنین میزان پیشرفت سامانه انتخاب کارمند نمونه در مجتمع ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، چهارمین نشست اعضای هئیت رئیسه این مرکز دوشنبه دهم اردیبهشت 1403 با حضور رئیس مجتمع، معاونان درمان، پشتیبانی، امور دانشگاهی و سایر اعضا در سالن شورای انستیتو کانسر این مرکز برگزار شد.
درابتدا دکتر اینانلو ضمن تشکر از رئیس جدید حراست مجتمع گفت: با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی از حضور رئیس جدید حراست مجتمع نمی گذرد اما در این مدت کوتاه در واحد حراست و به ویژه حفاظت فیزیکی مجتمع تحولی عظیم بوجود آمده است که امیدواریم این روند همچنان ادامه دار باشد و اهم چالش های آن هر چه سریعتر مرتفع شود.
در ادامه رئیس مجتمع با اشاره به افتتاح بخش های طب تسکینی، رادیوآنکولوژی، گوارش و اتاق عمل سرپایی در مجتمع گفت: از همه کسانی که در افتتاح بخش های جدید مجتمع و توسعه این مرکز درمانی بزرگ نقش داشتند کمال تشکر را دارم با توجه به اینکه هیچ کاری بدون همت جمعی به درستی انجام نخواهد شد اما مشارکت و همکاری بی وقفه در همه رده ها از مسئولان، مدیران و کارکنان این مرکز درمانی بزرگ به گونه ای نهادینه شده است.
دکتر اینانلو با اشاره به برگزاری جلسات مستمر در خصوص بررسی اهم چالش های بخش اورژانس این مرکز طی هفته گذشته گفت: خوشبختانه در هفته گذشته جلسات منظمی پیرامون بررسی و رفع مسائل و چالش های اورژانس با رئیس و مدیران این واحد برگزار شد که مسائل مرتبط با آن در حال پیگیری می باشد و امیدواریم که با افتتاح بخش های جدید و اصلاح فرآیندها و همچنین نظارت دقیق معاونت درمان بر LOS بیماران هر چه سریعتر رفع شود.
رئیس مجتمع تصریح کرد: ارائه برنامه ریزی ها ، تمهیدات و همچنین تأمین تجهیزات و تأمین نیروی انسانی متخصص برای افتتاح ساختمان 610 تختخوابی لازم است و باید این موارد در اولویت و دستور کار قرار گیرد. سورکی معاون پشتیبانی مجتمع ضمن تشکر از اقدامات خوب انستیتو کانسر مجتمع در طی این سالها گفت: بیمارستان انستیتو کانسر مجتمع در طی سال های اخیر تغییرات قابل توجهی بویژه در حوزه ساخت و ساز، تامین تجهیزات، مشارکت خیرین سلامت و... داشته که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه دار باشد و علاوه بر توجه به تأمین تجهیزات و نیروی انسانی در این مرکز به مبحث LOS وایجاد رضایتمندی بیماران توجه ویژه ای شود.
در ادامه وی بر تامین نیروی حفاظت فیزیکی در ساختمان انستیتو کانسرمجتمع در اسرع وقت تاکید کرد.
سپس دکتر میری رئیس انستیتو کانسر مجتمع به تبیین گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در سال 1402 و برنامه آتی این مرکز پرداخت.
وی افزود: بیمارستان انستیتو کانسر مجتمع قطب منتخب علمی کانسر در کشور است که در رشته کانسر فعالیت می کند این مرکز با 95 درصد اشغال تخت و بیش از 6 هزار و 387 عمل جراحی در سال به همه هم وطنان در اقصی نقاط کشور ارائه خدمت می کند.
در ادامه مهندس جلالی کارشناس نرم افزار مجتمع به ارائه گزارشی در خصوص نحوه ورود و امتیاز دهی کارکنان و مراجعین در رابطه با انتخاب کارمند نمونه مجتمع از طریق سامانه نمود.
در پایان اعضای هئیت رئیسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص انتخاب کارمند نمونه از طریق سامانه ارائه کردند.
در این جلسه، دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمد طاهر معاون درمان، دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی، دکتر مرتضی دارایی معاون امور فرهنگی مجتمع، دکتر روح‌اله میری رئیس بیمارستان انستیتو کانسر، دکتر زهرا پناهی رئیس بیمارستان ولی عصر (عج)، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)، دکتر رضا ارشادی رئیس بیمارستان حضرت مهدی(عج)، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، حسن رحیمی مدیر منابع انسانی مجتمع، مهندس رامین محبی سرپرست واحد فناوری اطلاعات، مهندس شهره بیات سرپرست روابط عمومی، مهندس سید رضا رسولی سرپرست دفتر فنی، دکتر لیلا ترک زاده مدیر امور عمومی انستیتو کانسر، امیر رجبی رئیس دفتر ریاست و دکتر محبوبه میرزایی مسئول گروه پایش و تحلیل اطلاعات و مهندس امیر خفری کارشناس گروه پایش و تحلیل اطلاعات به عنوان مهمانان ویژه این نشست حضور داشتند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 264467
کلمات کلیدی
شهره  بیات
نویسنده:

شهره بیات