مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 13:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 221
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

دوازدهمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۳

در دوازدهمین نشست هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گزارش عملکرد واحد امور دانشگاهی و اهم چالش های این حوزه ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، دوازدهمین نشست هیئت رئیسه این مرکز دوشنبه 18 تیر 1403 با حضور رئیس مجتمع، معاونان درمان، پشتیبانی ، امور دانشگاهی و سایر اعضا در سالن شورای ریاست برگزار شد.
دکتر اینانلو رئیس مجتمع ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) گفت: امیدوارم آزادگی امام حسین(ع) را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و در واقع مهمترین درس عاشورا به ما آزادمردی است و باید همیشه آن را در کارها ی خود مد نظر قرار دهیم .
در ادامه وی ضمن تبریک مشارکت مردم در انتخابات و همچنین انتخاب دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب کشور گفت: انتخاب یک پزشک به عنوان رئیس جمهور فرصت مغتنمی است برای جامعه پزشکی و امیدواریم که همه ایده های خوب در کشور پیاده شود و منجر به نتایج مثبت در کشورشود .
رئیس مجتمع بر هوشمند سازی کتابخانه مرکزی مجتمع تاکید کرد و گفت: پروژه بزرگ هوشمند سازی کتابخانه مرکزی باید اولویت قرار گیرد و چالش های آن سریعا مرتفع شود.
در ادامه دکتر مومنی معاون امور دانشگاهی مجتمع به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد این واحد در حوزه های آموزش، پژوهش، بین الملل و همچنین واحد های زیر مجموعه کتابخانه ، تربیت بدنی، پاویون، کلاس های آموزشی پرداخت.
وی با اشاره به تاریخچه، چارت تشکیلات معاونت امور دانشگاهی مجتمع گفت: معاونت امور دانشگاهی مجتمع از سال 1369 در بیمارستان امام خمینی (ره) تاسیس و از سال 1385واحد آموزش و پژوهش از هم جدا می شود.
سپس دکتر مومنی به تبیین اهم فعالیت های دفتر معاونت اموردانشگاهی، هئیت علمی، امورآموزش و دانشگاهی در سطح مجتمع ، آمار مقایسه رتبه های برتر(آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی) طی سه سال اخی پرداخت و گفت: خوشبخانه در سال جدید با همکاری واحد روابط عمومی مجتمع کلیپ های آموزشی میکرولرنیگ افزایش قابل توجهی داشته است که مورد استقبال اساتید قرار گرفته است همچنین در پاویون پزشکان کیوسک صدور فیش غذا راه اندازی شده و در صدد آن هستیم تا با کمک هوش مصنوعی (AI) جلسات ماهیانه گراندراند را برگزار کنیم.
در ادامه معاونت اموردانشگاهی مجتمع با اشاره به امکانات و تجهیزات کتابخانه مرکز مجتمع گفت: کتابخانه مرکز مجتمع از امکانات بسیار خوبی برخوردار می باشد و همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 22 شب و در روزهای تعطیل 8:00 صبح تا 16 بعدازظهر فعال می باشد که در صدد آن هستیم که امکانات این مرکز را افزایش و در راستای هوشمند سازی قدم بر داریم .
در ادامه معاونت امور دانشگاهی مجتمع از زحمات دکتر کرامتی در خصوص اعتباربخشی آموزشی مجتمع به مدت تائیدیه آن به مدت 4 سال را تشکر کرد.
در ادامه دکتر طاهر معاون درمان مجتمع گفت: به منظور افزایش تعداد مقالات و ارتقای رتبه بیمارستان از نظر H-Index در سطح مجتمع باید اساتید، رزیدنت ها به مبحث گایدلاین نویسی توجه ویژه ای داشته باشند.
دکتر سورکی معاون پشتیبانی مجتمع بر نظارت دقیق و حساس بودن مدیران بر مسائل مجتمع تاکید کرد. توضیح اینکه در این جلسه دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمد طاهر معاون درمان، دکتر مرتضی دارایی معاون امور فرهنگی، دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، دکتر روح اله میری رئیس بیمارستان انستیتو کانسر، دکتر رضا ارشادی رئیس بیمارستان حضرت مهدی (عج) حسن رحیمی مدیر منابع انسانی، مهندس رامین محبی سرپرست واحد فناوری اطلاعات، مهندس احد اکرمی مدیر خدمات پشتیبانی، مهندس شهره بیات سرپرست روابط عمومی، مهندس سید رضا رسولی سرپرست دفتر فنی و امیر رجبی رئیس دفتر ریاست و دکتر محمدرضا کرامتی رئیس دفتر توسعه و مهندس علیرضا شیری مدیر اجرایی معاونت امور دانشگاهی به عنوان مهمانان ویژه ی این جلسه حضور داشتند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 270883
شهره  بیات
نویسنده:

شهره بیات

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید