مجتمع بیمارستان امام خمینی(ره)

واحد رسیدگی به شکایات

 

 

 

مسئول: دکتر جعفر غفارزاده
مدرک تحصیلی:

 

 


 

مروری بر شرح وظایف واحد:

این واحد وظیفه دارد تمامی شکایات، انتقادات و پیشنهادات مراجعین به مجتمع را در قالبی نظامی کارآمد جمع آوری نموده،حتی المقدور به موارد حاصله رسیدگی نموده و نتایج حاصله را به صورت تحلیل شده به مدیر واحد به صورت ماهیانه گزارش نماید.

 

روش های حصول شکایات عبارتند از:

⇐ مراجعه حضوری به دفاتر مربوطه در مجتمع بیمارستانی
⇐ دریافت تلفنی و پیامکی شکایات
⇐ دریافت شکایات از طریق ایمیل
⇐ دریافت شکایات از طریق نهادهای بالا دست
⇐ دریافت شکایات از طریق صندوق های انتقادات و پیشنهادات

 

چگونگی پاسخ دهی به شکایات واصله :

مسوول دریافت کننده شکایات موظف است، در صورتی که شکایت کننده مایل به ثبت شکایت خود باشد، اطلاعات مربوطه را در فرم مخصوص پرنموده و ظرف حداکثر ۴۸ ساعت به شکایت رسیدگی نماید و اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به فرد شاکی انجام دهد.

 

در صورت عدم دریافت پاسخ شکایت طی مدت یک هفته مسئول رسیدگی به شکایات موظف است مجدد نامه پیگیری پاسخ به شکایت مربوطه را ارسال و پیگیری نماید.
به علاوه مسوول دفتر موظف است جمع بندی اقدامات انجام شده در خصوص رسیدگی به شکایات را به صورت ماهیانه و همچنین آمار تحلیلی نیز بصورت سه ماهه به مدیر واحد نظارت بر درمان گزارش نماید.

 

جهت دریافت دستورالعمل های مربوط به رسیدگی به شکایات  ⇐⇐ اینجا ⇒⇒ کلیک کنید.

 


 

 

کارشناسان واحد:

 

 

مینا مجتهدی زنجیرآبادی، کارشناس رسیدگی به شکایات، شماره تماس داخلی 2442

مینا مجتهدی زنجیرآبادی، کارشناس رسیدگی به شکایات، شماره تماس داخلی ۲۴۴۲

فرشید سلطانی، کارشناس رسیدگی به شکایات ، شماره تماس داخلی 2442

فرشید سلطانی، کارشناس رسیدگی به شکایات ، شماره تماس داخلی ۲۴۴۲